Colaj

Colaj

luni, 14 ianuarie 2013

Tablou cu floarea soarelui (Sun flower picture)


Putin soare pentru vremurile astea reci:)
Floarea soarelui

Un tort pentru cea mai veche prietenă a mea,
care din păcate sau din fericire locuiește departe de noi:)
totuși revine pe tărâmuri natale aproape în fiecare an.
Nati eu mi-am făcut demult planuri să vă fac un tort...:)
This time I made it:)

A fost un tort pentru o întâlnire de familie și m-am tot gândit...
..ce decor aș putea să aleg...și mi-am adus aminte:)
Nataliei totdeuna i-a plăcut floarea soarelui și
sinceră să fiu am îndrăgit-o și eu
pentru că emană căldură și voie bună și bucurie
și te face să zâmbești..am dreptate? Sigur că am:)

Ca și compoziție nu putea fi decât pandișpan cu cremă de iaurt de vișine
marcă înregistrată familia Lupaș:)
Vă iubim pe toți:)






Mai e ceva de zis? Da, așteptăm poze de la reuniunea de familie:)

Kissuri